Click here for Myspace Layouts

Followers

Tuesday, July 19, 2011

Apa patut aku letak eh ?

Hello assalamualaikum semua ;D
  Wah ! lamanya aku tak update blog aku ni . berhabuk berkarat dah . its time to polish them back . maklumlah , aku skrg ni makin busy . tak byk masa nak blogging ni , lagi2 aku ni student yang berwawasan . tak selalu nak online . HAHA .apa2 pun , aku nak cerita something kt korang ni .

 ada sorang perempuan ni , dia ni dah la annoying . pastu , perasan diri tu comel 'cute ' mmg tak lah ! aku mmg dah naik hangin kt budak ni . tak pandai aku nak describe mcm mana perasaan aku . halamak beb , lagi2 kalau aku buat kerja kan , dia ni pg ganggu aku . mmg aku nak tengking dia , tp aku ni gentlemen . jaga hati perempuan . smua perempuan aku jaga hati diorg . tak nak disrespect la . tapi kan , budak ni . dah la tak lawa , perasan lawa . dah comel , buat2 comel . annnoying . dia ni kan , baru lepas break ngn sorg jantan ni . jantan tu boleh la dikira musuh aku . tp tak la musuh sgt . cuma biasa2 jer . diorg dah break , tp si budak perempuan ni still syok kt laki tu . jantan tu dah la 'playboy' . apa org melayu cakap ' land crocodile ' haha . aku tak pandai bhsa mat salleh ni . haha . playboy . perempuan ni nak syok kt laki tu sbb laki tu kan famous . saja dia nak tumpang famous . tu la aku tak suka sangat nak tengok dua ekor makhluk ni . merimaskan dan menyemak ! sakit mata aku memandang . nak lempang , aku ni tak la kuat mana pun . kang , kecoh satu pesbuk tu . dok mention2 nama aku lah kononnya . diorg tu yg lebih , xsedar diri . hish -,-' . aku rasa , takat ni jer ko aku nak update . hahaha ! sorry kalau ada spelling salah ker mende ker . xsedo . haha #okbai :D


 assalamualaikum .

1 comment: