Click here for Myspace Layouts

Followers

Friday, April 29, 2011

hari ini tidak menyembelahi aku

hello hai korang , malam ni nak update . pasal apa ? gila lah , aku tgh tension ni . sambil menaip mmg pecah keyboard ni aku hentak nnti . ye la , semalam mak aku punya la bagi lepas kt aku utk pg study group dgn kwn2 . then suddenly hari mood mak aku xbaik , so mak kau xkasi klua la pulak . aku dah set janji sume jak dgn kwn aku . then tetibe pulak mak aku soh cancel . alamak ! nak explain cm ne kt diorg ? mati aku kene kutuk diorg . tp xpe , aku dh xplain . so ada yg pergi . yg pergi pun , MICHELLE sorg je . MIA pg hari ahad . alamak , terbatal la pulak plan aku nak capture picture baru . ingat tadi nak have fun . tp tgk , huh habuk pun takde . yg ade ? aku bengang kt mak aku tuh . nasib baik dalam blik aku ni penuh ayat2 suci Al-Quran . tenang jugak hati . kalo x , mmg pecah cermin bilik ni aku hempas . huh , sekian terima kasih !

No comments:

Post a Comment