Click here for Myspace Layouts

Followers

Friday, March 4, 2011

tika manusia beralih selera , yang lama dilupakan dan yang baru disanjung .

okeh , guess what ? topik ni nk story psl ape ? haha , korg baca la smpai Kapal Titanic ni karam yer . :D Firstly , aku ade sorg insan tersyg . meera namanya ;) kiteorg knal dr taun lps dh . 2 december 2010 . aku knal ngn meera ni , sbb aku mmg berniat nk tackle dier . last2 tuh , aku ayat punya ayat . smpai dpt beb . ;) then , 2011 new year tuh , pukul 12.08 pagi 1 Januari 2011 , aku ajak dier jd special one aku la kononnya . dier accept . ;D pe lagi , cinta pun berputik . ;D smpai skg , dh 2 bulan kteorg couple . ;) then ade la , 2 , 3 hari lepas . aku cm moody jer kt dier , xtau pehal and dier xmcm dlu . pe aku ckp , dier ckp bkn men kasar lg . takpe , aku sabar jer . sbb aku syg dier , aku xnk sbb gado sket jer , BREAK . tuh cinta bebudak beruk . xgne . so , aku sabar . the second day , ayat dier punya la pelek . aku pe lagi , curiga la . mcm was2 sket ngn si meera tuh . ne tau kn , dlm fesbuk in a relationship ngn aku , kalo in reality dier in relationship ngn org len ? alamatnye , selamat tinggal la jwpannya kt aku nnti . tp aku ilek lu . aku msih ada kpercayaan kt dier . so aku cool down dlu . aku xnk ckp ngn si meera tu dlu . nnti xpsl2 aku mengamuk kt dier . the next day , mlm tadi la . ;D *semalam* , aku cite la psl AURAT kt si meera ni . then story punya story , aku dh tau dh . dier mmg naik boring dh kt aku . aku ni jenis yg smua kerana Allah . aku couple ngn si meera tuh , aku nk tlg dier . jd muslimah yg sejati . ;D aku ajo la dier spya biasakn pakai tudung . then , aku scan ayat dier , si meera ni tak suke sgt aku dok cite psl ISLAM ni . dier ckp , dier tak selesa . pe mksd ni ? suke sgt dpt dosa ek . tak tau lah pesal . malam td , meera txt msg kt aku , dier ckp dier nk tido dh . ok aku pn OK jer . then , mase aku curi2 online nk tgk betol ke dier dh tido , skali tgk . fuh , siap ONLINE lagi beb . ni tido ke online ? ish3 . aku pun , sabar je lah . aku tnye dier , " online ek ? cm tu nk tido ? " then dier pun ckp , " check2 jer ni . tak buat ape pon " aku pn , hurm xpe lah . sabar lagi . ;) then pagi ni , aku online . aku check kt wall dier . FULLAWEH ! belambak wall post dier ngn "LELAKI" yg satu skolah dier . aku pe lagi , mmg dh aku syak dr awal2 . diorg ni msti ade pape . yg kt fb "LELAKI" tuh , in relationship . if si meera ni x in relationship with aku , dok msti with "LELAKI" td tuh . aku pn , harap punya harap jangan sampai meniarap . mmg aku xmeniarap . haha . so , kesimpulannya . Kapal aku neh , kira dh nk tengelam dh . dh langgar ice berg . aku xmntk dier beri penerangan . tp mungkin aku akan discuss ngn dier . pe yg dier xpuas hati sampai beralih selera , yang lama dilupakan dan yang baru di sanjung . ish3 . - wan -

No comments:

Post a Comment